Submenu

Kantinedienst

 

 

Het kantinerooster wordt per mail naar alle kantinevrijwilligers verstuurd.

De kantinediensten worden gedraaid door enthousiaste vrijwilligers die zich daarvoor hebben aangemeld.
De vaste kantinemedewerkers hebben een IVA instructie gevolgd en zijn vrijgesteld van de
wekelijkse schoonmaakdiensten.

Tijdens de clubkampioenschappen, kleintje Bildtse Cup, Bildtse Cup en clubkampioenschappen jeugd kunnen nog veranderingen optreden (uitval van diensten)
Zodra de wedstrijdschema’s bekend zijn krijgen jullie persoonlijk bericht.

 

Wat doet de kantinedienst buiten koffie/thee en bier/fris schenken?
– Eerst de kas (met sleutel) ophalen bij Baukje Zandstra G van Swietenstraat 36 (0518-491395)
– Wanneer er “hapjes” zijn maak je deze klaar.
– Voor de woensdagavond heren, voorgegaarde gehaktballen uit de vriezer.
– Bijvullen koelkasten

– Wanneer er producten op zijn graag melden bij Erik Bosgra (inkoop) 06-52679661 of info@skiirhus.nl of een briefje op de bar.

 

Deelnemers aan door de club geregelde activiteiten mogen consumpties op laten schrijven om
die aan het eind van de avond te betalen. Bezoekers dienen alles contant af te rekenen. Er mogen
geen briefjes in de kas achter te blijven.

Bij de competitie is het eerste bakje koffie/thee aan de deelnemers en ouders van de club. Fris/AA etc valt hier niet onder met uitzondering van de jeugd.

Drankjes die niet betaald worden wel noteren op de lijst die in de kantine ligt!

Ook draaien wij kantinediensten voor de Jeu de Boule. Wanneer je hier dienst hebt dan even contact opnemen met Thea de Groot: 0518-491747, tammedegroot@kpnplanet.nl. De tijden kunnen namelijk afwijken van het schema.

 

Na afloop zorg je dat de prullenbakken leeg zijn, keuken/bar netjes worden netjes achtergelaten,
Koffiezetapparaat uit, lichten uit en de deuren en hek op slot. Uiteraard neem je de kas weer mee.

 

Tijdens jeugdactiviteiten wordt er geen alcohol geschonken.

Coordinator kantinevrijwillgers: Klasien Faber